Ještě předtím, než si zarezervujete místo a zaplatíte zálohu, odpovězte si na pár jednoduchých otázek:
    Proč vystavovat na této výstavě?
    Čeho zde chci dosáhnout ?
    Jakou image chci vytvořit?
    Jak tato výstava zapadá do mých širších prodejních a marketingových plánů?

Odpovědi na tyto otázky tvoří specifické cíle, které si musíte stanovit, aby jste byli úspěšným vystavovatelem. A pamatujte si, cíle, které si určíte by měly být měřitelné a dosažitelné. Pokud stanovíte například počet prodaných kusů, zjistíte, že na konci výstavy je mnohem snažší posoudit úspěch. Vytyčování si cílů znějících jako výzva znamená, že chcete uspět!

  Nutným prvkem úspěchu je přesně vědět, 
co chceme.  Ujistěte se, že znáte
své cíle.
krok 2 >

1
2
3
4
5
6