Méně než 20% vystavovatelů sleduje návratnost nákladů na výstavu. A co je ještě překvapivější, 80% vystavovatelů není vůbec kontaktováno!

Jak hodnotit Vaši účast?
   1. Před tím, než děláte výstavu, určete  návratnou výši investice .
   2. Připravte hodnotící plán podle následujícího pravidla 48 hodin:
Balíček hodnotících informací by měl být zpracován do dvou pracovních dnů po skončení výstavy. Toto načasování je právě takové, aby bylo možné utřídit všechny zbylé materiály a zároveň dostatečně promptní pro dobrou zapamatovatelnost z důvodu vše prodiskutovat.
   3. Pět dní po skončení výstavy začněte s telefonováním, aby jste zjistili reakce.
   4. Určete odpovídající časový horizont pro Váš prodejní
cyklus a rozpočítejte Vaše náklady na jednotku
porovnáním realizovaných tržeb k celkové incestici.

Pokud očekáváte, že se Vaše investice zaplatí,
musíte vždy hodnotit a analyzovat výsledky.

Vítězní vystavovatelé to vždycky dělají!
  Hodně štěstí!

1
2
3
4
5
6
< krok 5