![]() |
||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Jak hodnotit Vaši účast?
1. | Před tím, než děláte výstavu, určete návratnou výši investice . | |
2. | Připravte hodnotící plán podle
následujícího pravidla 48 hodin: Balíček hodnotících informací by měl být zpracován do dvou pracovních dnů po skončení výstavy. Toto načasování je právě takové, aby bylo možné utřídit všechny zbylé materiály a zároveň dostatečně promptní pro dobrou zapamatovatelnost z důvodu vše prodiskutovat. |
|
3. | Pět dní po skončení výstavy začněte s telefonováním, aby jste zjistili reakce. | |
4. | Určete odpovídající časový horizont pro Váš
prodejní cyklus a rozpočítejte Vaše náklady na jednotku porovnáním realizovaných tržeb k celkové incestici. |
Pokud očekáváte, že se Vaše investice zaplatí,
musíte vždy hodnotit a analyzovat výsledky.
Vítězní vystavovatelé to vždycky dělají!
![]() |
Hodně štěstí! |