Stanovte si cíle a provádějte je:
  Školení před výstavou je nezbytné, zvláště pak v případě, že máte prezentace..
Ujistěte se, že Vaši zaměstnanci znají důvody a cíle, pro které jste na výstavě, a že mají dobrou znalost Vašich výrobků / služeb.
Pro stánek vyberte ty z nich, kteří jsou dobrými posluchači a naučte je ptát se otevřenými otázkami, na které nestačí pouze odpověď ano /ne.
Oddělte od sebe pozorovatele od nakupujících - ušetří vám to čas a peníze, jelikož se zaměříte na zákazníky.

  Poznámka ke konkurenci:
  Zkontrolujte konkurenci! Výstavy představují nejlepší dobu pro zjištění jejich nejnovějších triků.
Také připravte své zaměstnance na návštěvu
nepřítele - naučte je, jak se ke konkurenci
chovat, aniž by prozradili obchodní tajemství.

1
2
3
4
5
6
< zpět   krok 6 >